Hi.. assalamualaikum .. salam 1 MALAYSIA .. Welcome to my simple blog " Enjoy The Little Things in your life... For One Day You Will Look Back And Realize They Were The Big Things...

SELAMAT BERPUASA



Assalamualaikum ..hellow  fellas ... sekarang dah masuk bulan ramadhan kan..ye ye Fie tahu korang memang suka bila masuk bulan ramadhan sebab boleh pergi tarawih ramai-ramai kan..yes! itu yang paling Fie suka ..eyh tapi Fie rasa korang lagi suka bulan ramadhan ni sebab ada MOREH..haha.. bulan ramadhan ni sama-sama lah kita buat banyak-banyak amalan .. sebab bulan ramadhan ni kan bulan yang penuh keberkatan .. so mari lah sama-sama kita rebut peluang emas ni ..peluang yang baik tak elok dibiar kan...so mai cheq mai lai lai... eyh ni Fie nak posan ni haa kepada adik-2 abang-2 macho lagi hansome dan awesome tolong lah jangan main mercun time orang tengah tarawih...almaklum lah korang ni kan lasak lagi hyper ,lagi-lagi bila dah dapat mercun..haaa kaw! x hengat dunia !...main baling je ..adik abang macho hansome awesome tolong lah ye kat masjid 2 ramai orang yang sudah berumur...takut kalau adik abang baling nanti dah terbatal solat mereka sebab terkencing secara tidak sengaja atau termelatah atau dorang termaki hamun dekat korang...
Soo~ Dont Play  Play

Di kesempatan ini Fie nak mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN....Semoga Ramadhan kali ini lebih baik dari Ramadhan yang sebelumnya ...Amin~!